Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

mandag, mai 07, 2007

Sitert i Aftenposten igjen

Er det noen i Aftenposten som liker Lindkvist? Eller er det en sedvanlig selvopptatt navlebeskuelse som kommer til uttrykk fordi Lindkvist relaterer, forholder seg til og kanskje kritiserer Aftenposten. Og vi liker jo alle at andre skriver om oss. Det er bedre å bli kritisert enn å bli oversett, ikke sant? Lindkvist skriver om Aftenposten i Klassekampen. Aftenposten siterer Lindkvist. Og Lindkvist skriver begeistret på bloggen sin: sitert i Aftenposten igjen. (For det her jo skjedd før og ikke bare en gang heller)

Kvinnelighet
"Jeg er rasende. Jeg forblir rasende. Jeg er faktisk konstant rasende. Det er min naturlige kvinnelighet; å være rasende. Det er den jeg har tenkt å dyrke framover."
Skribent og dramatiker Ellisiv Lindkvist i Klassekampen
Hentet herfra.

Ingen kommentarer: