Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

onsdag, januar 30, 2008

Nyoppusset

Jeg har pusset opp bloggen min. Jeg har fått skiftet ut det eldgamle bilde som jeg har mottatt endel kritikk for. Og bloggen ser i det hele tatt fin ut. Fortsatt råsa, ja, men rosa er jo slik en lekker farge. Det som derimot skjedde når Blogger tilbydde meg denne oppdateringen - "Så enkel at selv ikke Lindkvist kunne motstå fristelsen" - det som skjedde var at alle sidenavigeringene mistet sine overskrifter. Det står nå "Om Ellisiv Lindkvist" deretter følger alle lenkene, også til andres blogger. Det er rotete. Men hvis jeg må gjøre endringene manuelt, tror jeg ikke det vil bli prioritert før i august - om jeg da ikke har fått enda mer å gjøre. Og det kan jo fort skje. Siden datakvinner og -menn stortsett forbanner Blogger, og går over til noe de anser som finere, er det ikke sikkert at engang de vet noe om hvordan man skal kunne ordne dette på en enklere måte.

Forøvrig river jeg også småblomstrete tapetborder i stumper og stykker. Da hjelper det ikke at den er rosa heller.

Ingen kommentarer: