Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

onsdag, mai 13, 2009

Ukonsentrert

Jeg er ukonsentrert. 

Fordi jeg tenker på bloggen min. Og andre ting. Kanskje jeg blir mer konsentrert om jeg får lov til å skrive et blogg-innlegg først. Jeg har jo lovd i posten under å begynne å blogge mer. More is more. Blogg ofte så blir sikkert noe bra. 

Noen som ofte blogger, og da gjerne om hverdagslivet sitt er blant andre Virrvarr og Avil. Begge står fram med fullt navn eller gjorde det etterhvert som de debuterte med hver sin bok. De står også fram med skriveprosessen og har blogget om hvordan boka ble til parallelt med jobbing med boka. Jeg syns de er modige. Jeg er langt mer tilbakeholden med den slags informasjon. Altså både heverdagslivet mitt og skriveprosessen. Både privatlivet og jobben - og hva blir igjen da til å blogge om? Feminisme såklart. 

(Hva? Er det en blogg? Du er jo ikke fylt 20 engang og skriver ikke om feminisme?) 

Kanskje jeg også skal stå fram med min egen skriveprosess? Blir jeg mer sårbar da? Kanskje. Eller kanskje en rett og slett står stødigere? Jeg savner jo andre forfattere (skrivende) hele tiden.

(Og skal jeg lage en egen etikett for denne nye given av bloggposter skrevet ned så hastig - så hastig?)

Ingen kommentarer: