Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

torsdag, oktober 08, 2009

Kvinner og klær

Jeg liker fine klær.

Jeg liker å ha fine klær.

Jeg liker ikke å shoppe.

Jeg liker ikke å bruke mye penger på å kjøpe klær.

Jeg liker heller ikke å bruke tid og penger på sminke og hår.

Jeg er sånn som helst vil se fantastisk ut uten å måtte jobbe for det og uten å måtte betale for det.

Som vil at de fantastiske klærne skal ligge pent sammenbrettet og nystrøket i skapet uten at jeg må gå ut og finne dem og betale for dem.

5 kommentarer:

Ondekvinner sa...

Me too! Hater. Shopping. Men vil ha fine klær. Jeg har det sånn med interiør og innredning også. Jeg liker at det ser fint ut og synes andre har det så stilig. Vil ha det selv. Men det får man ikke med 0 i interesse og betalingsvilje. Så man takker seg selv.

Lindkvist sa...

Jo, men man blir glad av å høre om andre som også har det sånn!

Virrvarr sa...

I know. Jeg trenger en Jeeves i huset. Til vasking, koking, handling og strykning.

Lindkvist sa...

Også kalt kone?

lilian nikky sa...

Mitt navn er Lilian N. Dette er en veldig gledelig dag i livet mitt på grunn av hjelpen Dr.saguru har gitt meg ved å hjelpe meg med å få tilbake eksmannen min med magien og kjærlighetsformelen hans. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og søkte skilsmisse, men da jeg kom over Dr.saguru e-post på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få tilbake eksen sin og hjelp til å fikse forholdet. og få folk til å være lykkelige i forholdet deres. Jeg forklarte situasjonen min til ham og søkte deretter hans hjelp, men til min overraskelse fortalte han meg at han vil hjelpe meg med saken min, og her feirer jeg nå fordi mannen min har forandret seg totalt for godt. Han vil alltid være hos meg og kan ikke gjøre noe uten min gave. Jeg nyter virkelig ekteskapet mitt, for en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett fordi Dr.saguru virkelig er en trollformler. TRENGER DU HJELP, SÅ KONTAKT DOKTOR SAGURU NÅ VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller whatsapp +2349037545183  Han er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt. og er også perfekt i
1 KJÆRLIGHETSSTAVELSE
2 VINN EX TILBAKE
3 FRUKT AV LIVMEREN
4 STAVEKAMPANJE
5 STAVEBESKYTTELSE
6 FORRETNINGSSTAV
7 GOD JOBB STEVELSE
8 LOTTERISTANKE og RETSAKSSTAVELSE